Для отримання інформації можна:
👉 звертатися особисто до будь-якого територіального органу Пенсійного фонду України за місцем проживання;
👉 телефонувати на номери «гарячих» телефонних ліній в районах чи на безкоштовну багатоканальну «гарячу» телефонну лінію 0 800 504 801;
👉 переглянути повідомлення про результати прийнятого рішення щодо призначення/непризначення/відмову у призначенні житлової субсидії у особистому кабінеті заявника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Для того, щоб ознайомитися з інформацією про призначену субсидію, необхідно зробити кілька кроків:
🔸 зайти на вебпортал електронних послуг (www/portal.pfu.gov.ua);
🔸 авторизуватися за допомогою кваліфікованого електронного підпису або Дія. Підпису, або ID.GOV.UA. Увійти в особистий кабінет;
🔸 у меню зліва обрати рубрику «Мої повідомлення»;
🔸 у вікні, яке з’явиться на екрані, перейти в «Індивідуальні повідомлення» та ознайомитися з текстом повідомлення при прийняте рішення щодо житлової субсидії.